Tandartsenpraktijk Jacobs en Kelgtermans
Emmalaan 7
5554 JM Valkenswaard
T 040 - 204 87 70
info@jacobsenkelgtermans.nl

Nieuws

Hieronder vind u het laatste praktijknieuws


Coronavirus en bezoek tandarts

16-03-2020
Stand van zaken m.b.t. het Coronavirus:
In navolging van het advies van de mondzorgkoepels (KNMT, ANT, NVM en ONT) is tandartsenpraktijk Jacobs en Kelgtermans vanaf dinsdag 17 maart tot maandag 6 april uitsluitend geopend voor spoedzorg.
Als u een afspraak heeft staan in deze periode gaan wij telefonisch of via mail contact met u opnemen voor het verplaatsen van de afspraak. In geval van spoedeisende hulp vragen wij u telefonisch contact op te nemen met de praktijk.
Wat is spoedzorg:
Acute, heftige pijn
Een ontsteking of zwelling in je mond
Door een ongeval een tand breekt of verliest
Nabloeding na een behandeling
Wie kunnen wij niet behandelen:
Als er geen sprake is van spoed
Als u in een risicogebied bent geweest de afgelopen 2 weken (zie website van het RIVM: www.rivm.nl).
Als u in contact bent geweest met iemand die het coronavirus heeft
Als u (vermoedelijk) besmet bent met het coronavirus
Helaas is de situatie zeer onzeker en onvoorspelbaar waardoor we u verzoeken onze website te blijven volgen voor meer informatie. Kijk hiervoor onder het kopje: Nieuws
Uiteraard staat de gezondheid van u als patiënt en die van onze eigen medewerkers voorop waardoor wij ons genoodzaakt zien deze maatregelen te treffen. Wij vertrouwen erop dat u begrip heeft voor deze situatie.
Team Jacobs en Kelgtermans

www.allesoverhetgebit.nl

Lees verder

Digitale rekening

U ontvangt uw rekening van Infomedics

In onze praktijk geven wij u graag alle aandacht en goede zorg. Daarom werken wij samen met Infomedics voor het versturen en innen van onze rekeningen. Dit betekent dat u een rekening voor de zorg krijgt van Infomedics. Met uitzondering van patiënten die verzekerd zijn bij het CZ, zij ontvangen de (deel) factuur via het CZ.

Vergoeding van uw zorgverzekeraar

Als uw zorgverzekeraar een gedeelte van uw rekening vergoedt, staat dit duidelijk op de rekening. Wat overblijft betaalt u aan Infomedics. Heeft u een vraag over de hoogte van de vergoeding op uw rekening? Neem dan contact op met uw zorgverzekeraar. Staat er geen vergoeding op de rekening? Betaal dan alles aan Infomedics en controleer daarna of u de rekening nog kunt indienen bij uw zorgverzekeraar.

U krijgt uw rekening voortaan digitaal

U ontvangt van Infomedics een e-mail op het e-mailadres dat bij ons bekend is. Belangrijk dus om uw actuele e-mailadres aan ons door te geven. Daarnaast hebben wij uw mobiele nummer nodig. U ontvangt van Infomedics een sms-code om uw rekening te kunnen openen. Zo zorgt Infomedics ervoor dat uw gegevens goed beschermd blijven.

Onder de tekst ziet u een afbeelding waarbij u precies kunt zien hoe het werkt. 

Wilt u uw rekening liever per post blijven ontvangen? Geef dit dan aan ons door tijdens uw volgende bezoek.

Regel het online!

Op de website van Infomedics (www.infomedics.nl) kunt u veel zaken rondom de betaling van uw rekening snel en eenvoudig regelen, denk bijvoorbeeld aan:

  • Status van uw betaling controleren
    Ga naar infomedics.nl. U treft de rekeningchecker direct bovenaan de webpagina aan. Vul de omschrijving (cijferreeks) in die op rekening staat en controleer of uw rekening is betaald. Als dit niet het geval is kunt u direct betalen via iDEAL.
  • Hulp bij betaling van uw rekening                                                                                                                                                                                                                            Infomedics hanteert een betalingstermijn van 30 dagen. Lukt het niet om op tijd te betalen, dan kunt u kosteloos uitstel van betaling aanvragen. Ook kunt u tegen kosten een betalingsregeling treffen. Verder vindt u online meer informatie over het Infomedics Betaalplan.
  • Veelgestelde vragen bekijken                                                                                                                                                                                                                                  Als u een vraag heeft, kunt u het antwoord daarop meestal vinden onder veelgestelde vragen. Anders kunt u altijd contact opnemen met de Servicedesk van Infomedics.

Heeft u toch nog een vraag? Bel dan met de Servicedesk van Infomedics op telefoonnummer 036 – 20 31 900 (maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot 17.00 uur).

Wat gebeurt er met uw gegevens?

Om rekeningen snel en correct te kunnen verwerken, delen wij uw gegevens met Infomedics. Infomedics doet er alles aan om uw gegevens maximaal te beveiligen, uiteraard voldoen zij aan alle geldende wetten en regels rondom privacybescherming. Informatie over hoe Infomedics omgaat met de bescherming van privacygevoelige informatie vindt u op www.infomedics.nl.   

Betalingsvoorwaarden Infomedics

In opdracht van ons verstuurt en incasseert Infomedics rekeningen voor de zorg die u heeft gehad. Infomedics voldoet hierbij uiteraard aan alle (privacy) wet- en regelgeving, zowel de regels die van toepassing zijn op ons als zorgaanbieder, als aan de regels die vanuit de wet gelden voor Infomedics.

Wat zijn de belangrijkste betalingsvoorwaarden van uw rekening van Infomedics?

  • Infomedics mag, als dit mogelijk is, uw rekening declareren bij uw zorgverzekeraar. U ziet een eventuele vergoeding altijd terug op de rekening.
  • Infomedics verwacht dat u de rekening betaalt vóór de vervaldatum zoals vermeld op de rekening.
  • Als u de rekening niet voor de vervaldatum heeft betaald, dan bent u in verzuim zonder dat daarvoor een nadere ingebrekestelling is vereist. Omdat u het uiteraard vergeten kunt zijn, krijgt u een herinnering waarbij u wordt gevraagd de rekening alsnog te voldoen, binnen 15 dagen nadat u deze heeft ontvangen. Mocht de betaling binnen deze gestelde datum uitblijven, dan brengt Infomedics rente en incassokosten in rekening.
  • Infomedics mag uw betaling eerst in mindering brengen op de incassokosten, vervolgens op de in rekening gebrachte rente en tenslotte op het oorspronkelijke bedrag van uw rekening.
  • Houd er rekening mee dat, wanneer u een klacht indient of zich inschrijft bij een andere zorgaanbieder, uw rekening uiteindelijk nog steeds betaald moet worden. Uw betalingsverplichting kan hierdoor niet worden opgeschort.

Lees verder

Zorgverzekeraar 2020

Bent u aan het nadenken over uw zorgverzekering 2020?

Bekijk onderstaand filmpje:

Lees verder

Tand eruit? Tand erin!

Een ongelukje zit in een klein hoekje.

Ouders/verzorgers en sporttrainers, verleen de juiste zorg bij een tandtrauma!

Lees verder

Mondgezondheid

Praat met uw tandarts over uw gezondheid.

Lees verder

Zorgmail

In de medische wereld en natuurlijk ook de mond zorg is het uitwisselen van patiëntgevoelige gegevens een dagelijkse activiteit. Het betreft uitwisselen van gegevens van patiënten zoals patiëntendossier, röntgenfoto' en behandelverslagen, etc.

Lees verder

Patiënten Enquête

Het kan zijn dat u binnenkort via uw mail benaderd wordt om onze patiënten enquête in te vullen. Deze mail komt van: info@medischondernemen.nl namens Tand...

Lees verder

Mondbeschermer bij hockeywedstrijd verplicht!

Mondbeschermer verplicht! Per 1 juli 2015 is het verplicht om een mondbeschermer te dragen tijdens hockeywedstrijden. Een mondbeschermer is een preventiemiddel. He...

Lees verder

Breed initiatief voor betere mondzorg ouderen.

Breed initiatief voor betere mondzorg ouderen 09-02-2015 Recent Nederlands onderzoek* laat zien dat 80% van de ouderen een matige tot slechte mondgezondheid heeft ...

Lees verder

Website

We proberen u middels deze website zo volledig mogelijk te informeren over mondzorg in het algemeen en onze praktijk in het bijzonder. U vindt hier onder andere: pra...

Lees verder